piątek, 19 kwietnia 2013

Rozdział 12 " Może i starsza, ale i głupsza "

*Agatha* 





Spotkałam się z Klaudią na przerwie i uświadomiłam ją, że mam dla niej ważną wiadomość. Wiedziałam że nie będzie zadowolona. W końcu nie lubi tej piątki. Kiedy w domu weszła do salonu uradowana powiedziałam jej to co miałam powiedzieć. 
- Ja i Harry jesteśmy razem. - wyznałam. 
Na początku była oszołomiona, jej oczy zrobiły się ogromne a potem zrobiła się cała czerwona. Kipiała ze złości. 
- Żartujesz sobie ? Serio ? - zakpiła. 
Wszyscy z uśmiechniętych twarzy przeszli w niedowierzające. 
- No tak. Co w tym dziwnego  ? - zapytałam. 
- No proszę Cię. Znasz go kilka dni i już z nim chodzisz ? Z tym kudłaczem ? - zapytała. 
- Klaudia do .. jasnej pogody ! 
- Co ? - zapytała jakby nigdy nic. 
Podeszłam do niej bliżej. Mam w dupie, że się na mnie obrazi, że jest starsza. 
- Ja pierdole Claudia. Po pierwsze, ja i Harry znamy się od ponad miesiąca. Po drugie mój chłopak - podkreśliłam te słowa - nie jest kudłaczem. Uważaj co mówisz. 
- Nie przeginasz czasem ? Przypominam Ci że to ja jestem starszą siostrą a nie ty. 
- Może i starsza, ale i głupsza.
- Słucham ? 
- Głucha jesteś ? 
- Nie nie jestem. Ja ? Ja jestem głupsza?
- Jest wiele rzeczy które na to wskazują. - powiedziałam. 
- Niby jakie ?
- Nie wiesz ? - zapytałam z kpiną. 
- No jakoś nie. - powiedziała wymachując rękoma. 
- Najpierw odrazu wyrobiłaś sobie opinię o chłopakach, nawet ich nie znając. Potem naćpałaś się i narobiłaś nam wstydu w galerii. Ogarnij się dziewczyno. 
- Nie waż się do mnie mówić w ten sposób. Nigdy więcej. - syknęła. 
- Bo co ? Claudia jesteś rok starsza a nie 20 lat. - powiedziałam. 
- Spierdalaj. 
- Sama sobie pobiegaj. - odszczeknęłam. 
Claudia bez słowa, zaciskając szczękę ze złości, wyszła z domu głośno trzaskając drzwiami. 
- Emm.. Aguś. Nie przejmuj się, przejdzie jej. - Powiedział Harry , przytulając mnie od tyłu i kładąc głowę na moim ramieniu. 
- Mam to w ... głębokim poważaniu. - powiedziałam obracając się. 
- Serio?! - krzyknęła cała piątka. 
- A co w tym dziwnego ? - zdziwiłam się. 
- Wiesz taka zawsze miła, pomocna dziewczyna ma w dupie to co zrobi jej siostra. Tak nie było jeszcze NIGDY odkąd się znamy. 
- Oj taaam. - powiedziałam machając ręką. 

Czasami w rodzeństwie zdarzają się poważne kłótnie, prawda ? Boję się, że się pokłóciłyśmy. O cholera pokłóciłam się z Claudią. O w morde. 

Stanęłam jak wryta. Teraz do mnie dotarło co zrobiłam. WŁAŚNIE POKŁÓCIŁAM SIĘ ZE SWOJĄ SIOSTRĄ. Jestem ... zdruzgotana. To nie powinno mieć miejsca. 

- Co jest ? - zapytał Nialler. 
- O kurde, wiecie co ja właśnie zrobiłam ? - zapytałam czując jak łzy zbierają mi się w oczach. 
- Pokłóciłaś się z Claudią. - powiedział obojętnie Zayn. 
- No właśnie. O matko. - powiedziałam, zaciskając oczy i uwalniając kilka łez przy tym. 
- Ooo, Agatha wróciła. - poinformował nas Liam. 
- I wcale nie podoba jej się, to co zrobiła. - dodałam. 

Muszę iść jej poszukać i ją przeprosić. 

Ubrałam buty i płaszczy , i miałam już wychodzić z domu kiedy zatrzymał mnie Harry. 

- Żabcia, gdzie idziesz ? - zapytał. 
- Szukać Claudii. - powiedziałam i wyszłam. 
Chodziłam po chodnikach i szukałam jej. Ale nigdzie nie znalazłam. 

Claudia, sister. I'm sorry. 

Usłyszałam szelest zza siebie, obróciłam się a ktoś zakrył mi dłonią usta aby mnie uciszyć, wyrywałam się ale nic nie dało. Boję się. Strasznie. Harry, pomóż. Niech mi ktoś pomoże. 

Co teraz ? 



-______________________________________


Heejka. Jest piątek, prawie tydzień po weselu a ja jeszcze nie wyspana. Tak to jest z dzieciakiem w domu :) Pół roku mała ma <3 Dobra, do rzeczy. 
1. Przepraszam że tak późno. 
2. Przepraszam że taki krótki. ( nie mogłam nic więcej napisać, kolejny MÓJ rozdział będzie ciekawszy i dłuższy, a Claudii to nwm) 
3. Przepraszam że taki denny. 


18 komentarzy - kolejny rozdział ( od Claudii) 

PRZEPRASZAM ZA BŁĘDY 

Agatha. 

21 komentarzy:

  1. był spoko :) ale czekam nn. co czytam teraz kończy się czymś a'la gwałt , ahhaha :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a skąd wiesz że to będzie gwałt ? :) nic z tych rzeczy :*

      Usuń
  2. jest spoko ;) Ann

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :-) Pisz dalej ;-)
    ~KAMA~

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział! *_*
    Harry jest taki koochany."Żabcia,Aguś"<3
    Nie wiem czemu Claudia jest taka temu przeciwna,przecież "kudłacz" jest idealny dla Agathy,ale ona oczywiście jest do niego i całego zespołu uprzedzona.Uwielbiam ją,ale z tym troszkę przesadza.(MImo tego jest zajebista)
    Nie spodziewałam się,że Aga będzie tak zacięcie bronić swoich racji,ale moim zdaniem dobrze postąpiła.Działała pod wpływem emocji,a później się otrząsnęła i wróciła dawna,delikatna Agatha.To było bardzo fajne i w stosunku do Claudii powinna pokazać trochę pazura,w końcu ma prawo sama decydować o swoim życiu.Super rozdział,świetna historia,bardzo fajne gify i obrazki.Cieszę się,że je oddajesz.Uwielbiam czytać opowiadania,gdzie są właśnie takie rzeczy !Mi przynajmniej wtedy jest lepiej sobie wszystko wyobrazić ! :)
    Do następnego! xx
    http://wszystkootobiekochanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. *o* Uwielbiam cie chociaż krótki to i tak zajebisty :***
    Chce więcej ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział. Nie mogę się doczeka następnej części. :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo ze krotki rozdzial to zajebisty <33 trzymasz mnie teraz w napieciu....ja chce juz teraz wiedziec co bedzie dalej :D xx.

    OdpowiedzUsuń
  8. super rozdział czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepraszam,za spam: Chcesz wiedzieć jak potoczy się dalej losy Louisa i Laury! Jak tak to wpadnij na nowy rozdziała ;) http://emmma9832.blogspot.com/2013/04/16eleanor-i-wszystko-jest-jasne.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Na rozdzial bylo warto poczekać lecz zauważylam na tym oraz innym blogu ze z datami sie troszke opuscilas zawsze rozdzial byl jak w zegarku a teraz troszke nie ale no cuż i tak cie kocham ;* i nie gniewaj sie za to ale to jest potrzebna krytyka. Ateraz co do rozdzialu powtorze sie troszke od kolezanki na gorze juz myslalam ze aga sie zmienila a tu nagle takie otrzasniecie sie co ja zrobilam heh to mnie rozwalilo ja tak niestety tez miewam i nie jest to fajne ale no cuz zycke. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem, ale jak pisałam siostra do mnie przyjechała no i teraz jestem w gim i mam dosyć ciężko. ale postaram sie to zmienić. muszę.

      Usuń
    2. Oczywiscie nie mamy ci tego za zle oraz dziekujemy ze Twone cudne opowiadanie mamy szanse czytac oraz obys go nie konczyla. Ja nie moge wybaczyc Ci tego rok pozniej ale no cuz trzeba zyc i jeszcze raz nie koncz bo to zajeboste jest tak wiem pisze nie o tym opowiadani

      Usuń
    3. niestety niedługo koniec. ten rok później właśnie to potwierdza :) jeszcze jakieś 4 rozdziały :) przykro mi się z Em, Rose itd. rozstawać ale cóź :)

      Usuń
  11. Niee proszee dlaczego mialo byc wiecej nie przejmuj sie hejtamii prosze prosze kontynuuujjjj plisss nie opuszczaj fanow. 1 d bh tego nie zrobili hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałam Was do Libster Awards ! Więcej na moim blogu : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za dodany przez Ciebie komentarz <3
Kochamy Cię ;**