poniedziałek, 13 maja 2013

Przepraszam .

Cześć tu Claudia. :-)
pewnie czekacie na rozdział ? Niestety się nie pojawi , a dlaczego?
Juz wyjaśniam :D
DOSTAŁAM KARĘ NA KOMPUTER I NIE MAM DOSTĘPU DO INTERNETU, a dzięki mamie wchodzę codziennie po 15 minut na fejsa na bloga o 1D, bo jak widziała, że płacze , histeryzuje (już chciałam się pociąć) i nie widzę ich uśmiechów na twarzach na tym ekranie komputera i nie wiem co się u nich dzieje(chodzi cały czas o chłopaków), to jakoś mi pozwoliła haha Tata nawet o tym nie wie . Agatha obiecała mi , ze coś napisze , ale nie moge jej złapać na fejsie ;C
Przepraszam Was ;C Kocham Was i zrozumcie mnie <3

5 komentarzy:

  1. pewnie, że Cię rozumiem :* ale prosze nie tnij się :( proszę !

    OdpowiedzUsuń
  2. ja pierdole =,=
    pociąć się z powodu komputera? poważnie?
    tracę wiarę w ludzkość : o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbyś była uzależniona od niego i siedziała 24 godziny na dobę , to wtedy pogadamy :-)

      Usuń
    2. nie jestem uzależniona dlatego, że mam życie poza monitorem : )
      polecam tobie też skorzystać :)

      Usuń
  3. No wiesz . :D tez mam codziennie zycie po za monitorem i wgl , nie siedze tez codziennie , ale czuje sie jakbym byla uzalezniona ~Claudia

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za dodany przez Ciebie komentarz <3
Kochamy Cię ;**